ΑΡΧΑΙΕΣ ΛΕΞΟΜΑΧΙΕΣ
Στο πλαίσιο του μαθήματος της Αρχαίας ελληνικής Γλώσσας της Γ΄ Γυμνασίου οι μαθήτριες του τμήματος Γ1 (Βασιλείου Μελίνα, Αναστασοπούλου Χρυσήλια, Γιαννακοπούλου Κέλλυ, Ζιάκα Μαρία, Καραδημητράκη Δήμητρα, Κονιδάρη Γκρέης, Κυπριάδη Νάγια) στο τέλος της σχολικής χρονιάς θέλοντας να εμπεδώσουν το λεξιλόγιο των αρχαίων ελληνικών που διδάχθηκαν στο γυμνάσιο με έναν παιγνιώδη και δημιουργικό τρόπο κατασκεύασαν ένα επιτραπέζιο παιχνίδι, τηνMonopoly ala Ελληνικά, εμπνεόμενες από το γνωστό επιτραπέζιο παιχνίδι της Μονόπολης.
Συγκεκριμένα,κατασκεύασαν έναν πίνακα με κουτάκια διαφορετικών χρωμάτων με οδούς από τις ενότητες του σχολικού βιβλίου, δημιούργησαν κάρτες με ερωτήσεις λεξιλογίου, έγραψαν οδηγίες κι εντολές (εξοστρακισμός, φυλακή ,δωρεάν στάθμευση, πλειστηριασμός), χώρισαν τους συμμαθητές και τις συμμαθήτριές τους σε τρεις ομάδες κι έπαιξαν μέσα στην τάξη. Μέσα από αυτή τη δράση κατάφεραν να εμπλουτίσουν το λεξιλόγιό τους, να συνειδητοποιήσουν τη συνέχεια της νέας ελληνικής από την αρχαία ελληνική γλώσσα, να συνεργάζονται μεταξύ τους και να τηρούν συγκεκριμένους κανόνες, να αναπτύσσουν δίκαιη κρίση και να παίζουν τίμια, μα πάνω από όλα να απολαμβάνουν τη μάθηση και να διασκεδάζουν με ένα μάθημα που μέχρι τώρα ίσως τους φαινόταν δύσκολο και κουραστικό!
Αξίζουν θερμά συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά που πήραν μέρος στην κατασκευή του παιχνιδιού και στην εφαρμογή του στην τάξη κι έτσι μας έδωσαν ιδέες για μια διαφορετική προσέγγιση του μαθήματος της Αρχαίας ελληνικής Γλώσσας με πολλαπλά οφέλη!
Η Δράση εντάσσεται στα πλαίσια του άξονα 1 της Αξιολόγησης Σχολικών Μονάδων: ¨Τα Παιδία παί-ζει: Το παιχνίδι ως εργαλείο μάθησης στα μαθήματα ανθρωπιστικού περιεχομένου…»
Υπεύθυνη καθηγήτρια: Ειρήνη Ξαγοράρη





